17 Ocak 2014

Notalı Çerçeve, Kermes Hazırlığı 3




Çok uzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Kermes hazırlıkları yaptığımı biliyorsunuz, hastalıktan dolayı yeni ürünler yapmaya ve yaptıklarımı paylaşmaya gücüm kalmamıştı. İyileştim çok şükür (öksürük krizleri dışında) ve bugün okulumuzda kermesimizi yaptık. Her şey harikaydı. Elde edilen gelir beni gerçekten çok heyecanlandırdı. Gördüm ki çok güzel yürekli çocuklarımız var bizim. Öğrencilerimizin hiçbiri desteğini esirgemedi. Anlayacağınız mutlu sonla bitti kermes etkinliği.

Gelelim çerçevenin yapılışına: Bu çerçevenin başına gelmeyen kalmadı aslında. Hamur kabartma yaptım beğenmedim, rölyef pasta ile kelebek çalıştım olmadı son olarak en sevdiğim ve bildiğim teknik olan peçete dekupajında karar kıldım. Tüm zemin beyaz akrilik boya ile boyandı. Elimdeki bu notakı peçeteyi gördüğünüz gibi çapraz kestim ve dekupaj yaptım. Son olarak parlak sprey vernik ile vernikledim.

Sevgiyle kalınız (:


2 yorum :

  1. Ellerinize saglik nefis olmus :)) Ayy cok begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil