4 Aralık 2013

Ahşap boyama üçlü çekmece kutu.. -2

Ablam için hazırladığım 2. kutu da bu. Yine onun isteği üzerine yavruağzı rengi biraz beyaz ile açarak çalıştım. Tüm bölümleri boyadıktan sonra çekmecelerin ön yüzlerine peçete dekupajı yaptım. Üst kısımda siyah akrilik boyayı glaze medium ile incelterek eskitme yaptım. Ardından stencil çalıştım siyah boya ile. Yanlar boş kaldı benim planım yanları da eskitme yapmaktı ama ablam istemediği için oraya dokunmadım.



Hepinize iyi bir gün diliyorum (:

|  Mutfak Panoları |  Doğum ve Anı Panoları  |  Karşılama Panoları  |  Kapı Süsleri  |  Lohusa Setleri  |  Nişan Tepsisi ve Lavanta Keseleri  | SİPARİŞ


4 yorum :

  1. Merhaba;
    Stencılı bende çok kullanırım objelerimde.Bu kutuyada çok yakışmış ellerine sağılk...Bu arada yeni takipçinim banada beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Stencil bazen kurtarıcı gibi oluyor, dekupaj için resimlerim yoksa hali hazırda ya peçetelere sarılıyorum ya da stencila.
    Ben de seni takibe aldım, öğreneceğim çok şey var ne de olsa (:

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Renkler,stencıl ve peçete birbirine çok uyumlu olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz, teşekkür ederim beğenmeniz mutlu etti. Ablam için tasarladığımız için en güzel yanı onun beğenmesiydi.
    Sevgiler, selamlar.. :)

    YanıtlaSil