17 Ağustos 2014

Ela Naz'ın Yaş Günü Partisi: Tütü Yapımı :)


Fotoğrafta gördüğünüz benim yeğenim Ela Naz. 2 yaşına girdi bu güzellik ve büyük bir heyecanla doğumgünü partisi hazırladık miniğimize. Çorbada benim de tuzum bulunsun diyerek Eloşuma tütü almaya karar verdim. Ama biraz araştırdığımda bu işin maliyetli olduğunu keşfettim ve hemen araştırmaya koyuldum.


Birkaç blog gezdikten sonra bu işin hiç de zor olmadığını anladım, benim neyim eksik ben de yaparım tütü diyerek ortaya atıldım. Her zamanki gibi :)))
Belinin ölçüsünü ve ablamın istediği boyu bir kenara kaydettim ve yaşadığımız yerde kumaş bulmak mümkün olmadığı için İstanbuldaki kardeşimden kristal tül ve puantiyeli tül göndermesini istedim. Ben renk olarak burdaki gibi toz pembe düşünmüştüm ama annem gelinlik gibi olsun istedi ve dolayısıyla kumaş rengi beyaz olarak seçildi.


Bu blogda yapım aşamalarını ayrıntılı yazan benim gibi başka bir teyze daha varmış, tamamen bu yapım aşamalarından yararlanarak tütüyü hazırladım. Lastiği kalın seçtim, daha güzel görünüyor çünkü incelere göre. 
Tokası farklı olacaktı ama bizim minik birazcık huysuz olunca (2 yaş sendromunda kendileri) elimde olan aynı puantiyeli kumaştan biraz kesip tel tokasına iliştirdim. Tütü yapmak kolay ve zevkli bir işmiş denemeye değer kesinlikle. Benim bebeğim kız olsa ona da yapacaktım ama nasip değilmiş :))) 

Yardım aldığım ve bu yazımda paylaştığım her iki blogun sahibesine sonsuz teşekkürler.

Esen kalınız :)


1 yorum :