25 Şubat 2015

Yusuf Eren'in Kırk Mevlüdü (Hazırlıklar)





Kırk mevlüdümüzü de çoktaan yaptığımıza göre yaptığım şeyleri paylaşabilirim. Bebek şekerlerimin etiketi kalmıştı hatırlarsanız bununla ilgili son postumda tek eksiğimiz Yusuf Eren demiştim. Kucağımız doldu çok şükür ve hayatımız daha bir anlam kazandı. Bi çocuğumuz olsun çok istemiştik ve bunun için çok dua etmiştik. Etiketlerimizi buna istinaden "Kabul Olunan Duamız Hoşgeldin Yusuf Eren" şeklinde hazırladım :)))






Bu küçük paketler misafirlere hediye ettiğin küçük Yasin kitapları. Aldığımız kitapçı içine "Hoşgeldin Yusuf Eren 18/10/2014" yazılı etiketleri hazırlayıp yapıştırmıştı. Ben de paketleyip süsledim. Misafirler çok beğendi ;) Süslemek için de teksir kağıdı, kurdele ve bebek şekerlerimden kalan uğur böceklerini kullandım.




Kapkek yaptım. Tarifi değerli arkadaşım Özen'in blogundan aldım. Tarif burda. Misafirlerim özellikle de minikler bayıldı :)))



Balonlar minik konuklar için.



Bu da son gece yaptığım keçeden hoşgeldiniz yazısı. Türlü davetlerde (diş buğdayı,doğumgünü vs. ) kullanılabilir.




Oğluşuma da alttaki takımı giydirdim. Şu postta sünnet kıyafeti gibi demiştim ama çok yakıştı kuzucuğuma :)




Son olarak mevlütün içeriğinden biraz bahsedeyim: Misafirlerimiz toplandıktan sonra hediyeleri bir odaya açıp koydum gelenler getirdiklerini görünce mutlu oldular. Ardından Kuran okuduk okumadan hemen önce Yasin kitapçıklarını dağıttım çok şaşırdılar ne olduğunu merak ettiler. Daha sonra okuyabilenler o kitapçıklardan okunan sureleri takip ettiler. Ben oğluma gebelik sırasında bir hatim bitirmiştim zaten. Orda da Yasin, Tebareke, Amme, Fetih, Cuma, Duhan surelerini okuduk oğlumuzun hayırlı evlat olması için dualar ettik. Ardından ikramlarımız geldi. Kıymalı pide, ayran, tatlı ve kapkeklerimiz. Bebeği sevdiler fırsat bulduklarında, çünkü neredeyse tüm gün uyudu oğlum :)))))

Güzel bir gün geçirdik ve akşamına Erzurum'a yola çıktık. Memleketteki son günümüzü böyle değerlendirmiş olduk.

Sevgilerimle 

|  Mutfak Panoları |  Doğum ve Anı Panoları  |  Karşılama Panoları ve Anı Çerçeveleri   |  Kapı Süsleri  |  Lohusa Setleri  |  Nişan Tepsisi ve Lavanta Keseleri  | SİPARİŞ  |

1 yorum :

  1. Herşey muhteşem görünüyor. Rabbim sizlere bağışlasın, ayrıca emeklerinize sağlık.. :)
    https://sonadurmuss.blogspot.com.tr/2018/02/karni-burnunda-partisi-mi-meshur-karn.html
    Bloğuma da göz atmayı unutmayın derim :)

    YanıtlaSil