29 Aralık 2013

Kermes Hazırlıkları Başlasın



Okulumuzdaki dar gelirli öğrencilerimiz için Sosyal Dayanışma ve Yardımlaşma Kulübü olarak bir kermes düzenlemeye karar verdik. Bu kulübü alırken asıl niyetim zaten bu tür bir çalışma yapabilmekti. 
Kermeste pasta-börek satışı yapacağız. Bunun yanında farklı bir şeyler de olsun istedim, ahşap boyama yapıp bunun için de bir stand yapacağım. Öğrencilerimiz lise öğrencisi olduğu için çerçeve tarzı şeyler daha çok beğenilir diye düşündüm, hem de dar vakitte en çabuk onları yaparım sanırım. 
Heyecanlı bir süreç bizi bekliyor şimdi. Bu işleri ne zaman bitirirsem o zaman açacağız kermesi. :)




Bu arada bedayi alışverişimden bahsetmek istiyorum. 
İçinizde bedayinin internet sitesinden ahşap obje sipariş veren var mı hiç? Malum Erzurumun bir ilçesinde yaşıyorum ve yaşadığım yerde ahşap obje, akrilik boya, vernik vs bulmam mümkün değil. Bu yüzden alışverişlerimi internet üzerinden yapıyorum. Bedayinin sitesindeki objeleri beğendiğim için bir de Ankarada sevilen bir hobi mağazası olduğunu duyduğumdan alışverişimi buradan yapmaya karar verdim yalnız bir sorunla karşılaştım: Sepete eklediğim ürünleri satın almak istediğimde ne kredi kartı ne havale hiçbir işlem yapamıyordum :/ Siteye koydukları telefon numarasını aradık listeyi bize gönderin ürünleri temin ettikten sonra sizi arayacağız, sonra havale yapabilirsiniz dediler. Yalnız bu işlem o kadar uzadı ki, 1 hafta içinde ancak uzlaşabildik. Araya haftasonu girdi derken ürünlerin elime ulaşması 2 haftayı buldu nerdeyse. Kermes yapacağımız için acele ediyorum bir de, duruma çok canım sıkıldı. Ahşap objelerle birlikte Craftsy marka sprey vernik istemiştim onun da kapağı açıktı geldiğinde. Can sıkıntım ikiye katlandı. Neyse ki gelen ahşap objeler kaliteli çıktı. Ama bir daha bedayi'nin internet sitesinden bir şey almayacağım. Sizler de alacak olursanız bir daha düşünün derim. 
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder