8 Aralık 2013

Bu sabah.. / DIY denemesi..

    Bu sabah daha uyanmadan, uyku ile uyanıklık arasında canım acayip bir havuç kızartması istedi. Bugün Pazar ve bu pazar sabahının en güzel yanı eşimin de benim de hiç işimiz yoktu. Uyandım hemen havuçlarla işe koyuldum minik tekerlekler yaptım, sonra patates (bizim evin vazgeçilmezi), kendimi şımartmak için de yeşil biber.. :)  

    Eşimle zevklerimiz, sevdiklerimiz, sevmediklerimiz öylesine aynı ki bundan 2 yıl önce biz daha nişanlıyken bunları fark ettiğimizde çok eğleniyorduk. Bu benzerliklerden biri de yeşil biberle aramızdaki mesafe. Yalnız bir farkla: ben yeşil biberi sadece kızartmada seviyorum. Eşime kesinlikle yediremezsiniz..

    Güzel, mutlu bir kahvaltı; dışarda yılın ilk karı; insan huzur adına daha ne arar ki.. 

     Uyandığımızda her yer bembeyazdı, bu manzaradan olsa gerek güne çok dinamik başladık. Hazır haftasonu gelmiş, okulda hazırlamam gereken tüm programlar bitmiş, yazılılar, evrak işleri halledilmiş, ders denetlemesi dışında bir mesele kalmamışken kendime ödül vereyim dedim.
Ödül derken, benim en güzel ödülüm boyama işleri bu aralar :) İşlerin yoğunluğundan fırsat bulduğumda kaçtığım sığınak oldu tam anlamıyla.

      Düşünüp duruyordum banyoda diş fırçalarını koymak için bişey lazım ama bunu kendim yapmak istiyorum, evi aradım taradım uygun bi cam materyal bulamadım. En son Nescafe Coffemate şişesi var ya plastik, hani eski küçük olanları onu görünce dur dedim ben bu işe bir el atayım. :)


Öncelikle kapak kısmını kestim, çünkü hem üst kısmı daraltıyordu hem de o şekilde fırçalar içine gömülüyordu. Kestikten sonra sivri hatlar elimizi kesmesin diye çakmakla erittim üst kısmı, yumuşacık oldu :) 


Plastik bir objeyi akrilik boya ile hiç boyamamıştım. Geçenlerde Rich in parlak yüzey astarı diye bi ürününü aldım hem ürünü denemek adına hem de plastikte işi şansa bırakmamak adına önce bu astarı sürdüm tüm yüzeye. Çok çabuk kuruyor ve gerçekten boyanın güzelce tutunmasını sağlıyor. Yalı pembe ile maviyi karıştırıp bu güzel mor rengi elde ettim. Bir güzel boyadım iki kat bu renk ile. 


Sonra yalı pembeyi çok çok az miktarda suyla açtım, en ince fırça ile çiçekler yaptım. Kabul ediyorum fırça ile desen yapma konusunda çok yeteneksizim :) Herkes nasıl o kadar güzel benekler yapıyor hala çözemedim, bunun bi yolu olmalı ama ben o yolu bulamadım :/
Her neyse ortaya böyle bir şey çıktı, aman aman harika bir şey olmadı ama bu kadar kısa sürede böyle sevimli bir şey ortaya çıkınca mutlu oldum yine de :)
Ömürlük değil nasılsa, sıkılırsam yenisini yaparım. Maksat bir fikir olsun.. Can sıkıntısını giderelim bir de.
Uzuunca bir yayın oldu, yeni ürünlerde görüşmek üzere.
Mutlu pazarlar diliyorum :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder